[retail safari] Pirch is de gigabadkamer- en keukenzaak op Manhattan: 'try before you buy'
- Food-en-retail
- 7 sep 2016 @ 13:09
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - WinkelenConcepten
- 7 sep 2016 @ 13:09
- Albert Top
Probeer alle keuken-, badkamer- of tuinproducten eerst zelf uit in de winkel…, dat geldt voor de instore experience van Pirch. Dit retailmerk geeft 'try before you buy' een nieuwe dimensie. Alle keuken- en badkamerproducten die je ziet in de winkel in SoHo werken en mag je uitproberen. De koelkast koelt, de oven verhit, de vaatwasser wast en de verschillende kranen en douches zet je aan door op een iPad te swipen. Of boek een privéafspraak om de 30 douchekoppen en baden in the washroom te testen: naakt of in badkleding, wat jij wil.
Gemiddeld showroombezoek van twee uur
Pirch verkoopt alleen producten waar je plezier van hebt in je huis, dus geen kasten, vloeren en spatmuurtjes. Hun motto is dan ook live joyfully en dat dragen ze uit in de winkel. Een bezoek aan Pirch start in the Bliss Café bij de ingang van de winkel. Hier krijg je een lekkere cappuccino, glaasje komkommerwater of limonade. Er is ook een kok aanwezig die ontbijt, lunch en diner bereid; natuurlijk op producten die je ook kunt kopen. Vanuit het café kun je naar de drie afdelingen in de bijna 10.000 m2 grote winkel: keuken, badkamer en outdoor. Alles is interactief, zelfs de motion-sensing wc-brillen gaan open en dicht als je langs loopt (de toiletten zijn gelukkig niet functioneel). Gemiddeld blijven bezoekers zo’n twee uur in de showroom.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Pirch:
(beeld: Crossmarks)
check hier enkele eerdere afleveringen uit deze serie:
[retail safari] Livraria Lello - inspiratiebron voor velen
[retail safari] Kith - innovator pur sang
[retail safari] 'Story' - het real life magazine van Manhattan
[retail safari] Urban Outfitters: unieke concepten, waanzinnige ervaring
[retail safari] Bfresh - Twee retailgiganten combineren expertises
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- plezier
- wc-brillen
- Pirch
- retail safari
- vloeren
- winkel
- flagship
- Manhattan
- motion-sensing
- motto
- kasten
- keuken
- huis
- badkamer
- outdoor
- live joyfully
- sanitair
- spatmuurtjes
- interactief
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management